onsdag, januari 28, 2009

Mitt tålamod är nu officiellt slut!

Nu har jag bråkat med denna jävla skitskrivare i ca 2 ½ timme.
Och jag kan bara konstatera att jag får ett nervsammanbrott snart.
Jag har rengjort, dragit ur kablar och satt i kablar, meckat och fipplat och åter rengjort. Jag har förmodligen fått alla felmeddelanden man kan få. Har det inte varit "General Error" så påstår den att det inte finns något bläck.
DET FINNS MASSA BLÄCK DIN JÄVLA SKIT-APPARAT!!

Efter dessa 2½ timmes bråkande är detta den bästa utskriften jag lyckats med:

Förbannade-jävla-helvete....
Jag ger upp.
JAG GER UPP! FATTA!
Nu kan det hända att den råkar ut för en olycka. Den kanske bara ramlar ner på golvet helt plötsligt. Sånt kan ju hända.

Sa jag förresten att det är en Epson-skrivare? Jävla skitgrejer!

Inga kommentarer: