lördag, december 26, 2009

Världens längsta film

Igår gjorde jag tre försök att se Sagan om ringen - härskarringen.
Två gånger somnade nästan direkt efter att jag startat filmen och jag fick starta om filmen från början.

När jag satte på filmen för tredje gången hade det redan gått fyra timmar sedan jag började titta.

Jag lyckades hålla mig vaken och kollade i ungefär en och en halv timme innan det var dags att gå och sova på riktigt.

Det innebär att jag trots fem och en halvtimmes kämpande med den jäkla filmen fortfarande har drygt halva filmen kvar.

3853

Varför jag måste titta?
Dem säger på jobbet att den är bra.
Vet inte om jag är så jävla övertygad...

Om inte annat kanske den funkar bra som sömnpiller?

2 kommentarer:

Donny H sa...

Den. Är. Bra. PUNKT!

THeZZaN sa...

Nu - 4 dagar senare - har jag kollat klart.

Vad var det för jävla slut?
Måste jag alltså kolla på fler filmer??