torsdag, januari 14, 2010

Vissa människor bara hatar jag. HATAR!

Som kvinnan på passet som luktade ap-mycket svett som bestämt skulle stå precis bredvid mig. Hela jävla tiden.
DUSCHA MÄNNISKA! DUSCHA!!

Eller som killen som lite tafatt försökte flörta med mig under tiden vi gjorde armhävningar. Det funkar liksom inte med cykelbyxor och tajt tröja på killar. DET GÅR INTE! JAG VILL INTE SE!

Eller som människan på ICA som långsamt lassar upp sina varor på bandet. Ställer sig och väntar medan kassörskan skannar de sista varorna. Lyssnar på vad det kostar och SEDAN börjar leta efter plånboken i den gigantiska väskan. TA ALL TID I VÄRLDEN! JAG VÄNTAR! GÄRNA!

GAAAAH!!

2 kommentarer:

Filen sa...

helt klart tre typer av IDIOTMÄNNISKOR! Skärp er!

FruG sa...

Gymmet samlar fan på sig ALLA idioter! Som han/hon som pratar i mobilen på löpbandet å så klart skriker ut alla sina problem. Han som snor fyra maskiner men slappar bara på den ena. Hon som tror hon e sexig å duschar i parfym innan hon stiger in på gymmet. Hon som sitter naken på en bänk i omklädningsrummet å särar för allt livet. Å framför allt: tanten som i ett naket tillstånd drar fram handduken å gnuggar den allt hon kan mellan benen. VA I HELVETE TROR DU DU SKA HITTA DÄRINNE?? *spyr*