tisdag, september 28, 2010

Jag menade det inte!

Inser att jag måste sluta önska mig saker som jag egentligen inte vill ha.
I cirka en veckas tid har jag önskat att fjutt-förkylningen jag haft skulle bryta ut ordentligt någon gång så jag snabbare blir frisk.

Jag tar tillbaka!!

Igår blev jag så risig att jag för ett ögonblick var osäker på om jag var förkyld eller om jag faktiskt blivit överkörd av ett tåg. Högt osäkert. Jag hade hög feber, svårt att andas och en ryggvärk från helvetet.

Jag besökte läkaren imorse eftersom sjukvårdsupplysningen misstänkte att jag fått lunginflammation eller liknande. Turligt nog har jag bara fått en virusinfektion i luftvägarna och på stämbanden. Dock så är det fortfarande mer än vad jag önskade.

Kan man ångra sig?
Lämna tillbaka?
Snälla?

Inga kommentarer: