torsdag, augusti 28, 2008

En bra idé!

Över 300 unika läsare. Det måste ju vara bra? Okej, det är är inte lika bra som proffs-bloggarna som har 30000 läsare... i veckan. Men nu är inte jag något proffs på något sätt, jag är bara en person med lite för lite att göra om dagarna! :)

Jag måste ju fira på nåt sätt när jag kommer upp i 500... och 1000.
Jag måste ju få presenter då eller hur?? Japp, det måste jag.
Så alla mina vänner och familj...
Ni glömmer väl inte att köpa presenter till mig vid varje jubileum? :)

Undrar hur man ökar på antalet läsare (så jag snabbare får mina presenter menar jag)? Fick en idé från en annan blogg om att man skulle skicka ut ett kedjebrev till alla man känner. Typ:

"Vill du träffa kärleken in ditt liv? Gör så här:
Lägg först till denna länk i favoriter: www.gullback.blogspot.com och besök den dagligen!
Sedan måste du skicka det här mailet till 10 olika personer inom loppet av 3 timmar efter att du läst det. Om du gör det kommer du att ha otrolig tur i kärlek. Människan du älskar kommer att besvara dina känslor… Om du inte gör det kommer du att förföljas av grym otur resten av livet! Du kommer att leva resten av livet ensam i en hydda i skogen, utan pengar, utan kärlek och utan vänner... VÅGAR DU LÅTA BLI ATT SKICKA VIDARE?"

Kan det vara något kanske?

Inga kommentarer: