torsdag, februari 05, 2009

Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken

Fick lite roliga frågor av Fru G eftersom jag var så uttråkad.
Här kommer svaren:

1. Skulle du hellre vilja vara en apa som är allergisk mot bananer eller en blåval som är rädd för djupt vatten?

Hm, då måste det nog bli apan. För apan borde ju kunna vara lycklig även utan bananer. Det finns ju massa annat gott att äta i skogen.
Har jag hört…



2. Vad skulle du helst vilja ha rekord i: a) världens längsta orgasm eller b) världens längsta fis? (båda kan va skönt har jag hört)

Hm, den var faktiskt svår…
Världens längsta orgasm… det låter faktiskt inte lockande.
Så jag tar fisen i så fall. Om jag nu ska bli känd för någonting i mitt liv så vore det ju fantastiskt att ha världsrekord i fisning.



3. Du har nu chansen att få en superkraft, vad väljer du?
A) osynlig men sjukt klantig
B) styrka som på en dampunge
C) du kan vinna vilken korvätartävling som helst!!! (obs. gäller även sojakorv)

Lätt!! Osynlig, det skulle jag absolut vilja vara. Gud vad mycket bus jag skulle göra. Hela mitt liv skulle vara bus. Att få klantigheten på köpet gör inget för jag är redan så klantig, och dessutom skulle ingen märka hur klantig jag var om jag var osynlig.

Jag vill ha mer såna här!
De var roliga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha sköna svar, helt rätt! Fast om man e klantig å väller över allt så lär man inte va helt osynlig, eller jo folk ser bara när saker flyger omkring å hör en röst som svär. Jag har mer såna härliga frågor på lager, du får en ny omgång nästa vecka. =)

Vet du, kom på att du borde ha en vägg på din blogg, typ som på FB. Så kan man skriva saker som inte har anknytning till dina inlägg (inte för att mina svar nånsin har det). Om det går.

THeZZaN sa...

Ja, mera, mera! :)

Ja det kanske vore något.
Ska kolla och se om det finns ngt bra.