söndag, november 09, 2008

Önskelista - so far (e inte klar än ska ni veta)

Ta er gärna friheten att köpa saker från listan till mig,
det är inga problem. Jag kan lätt stryka det ni köpt innan jag ger den till mina föräldrar.

IKEA
Ram Ikea ”Drops” Bild-> 79:-
Duschdraperi ca 190 cm (IKEA) ”Thisted” Blått 159:-
Glashyllor till Bokhylla ”Magiker” 4st (31,8x37,5 cm)
Belysning till vitrinskåp i bokhylla 2 st
Hylla för DVD”Benno” bok eller svartmönstrad 249:-
Spegel Bonett (26x165 cm) 199:-
CLAS OHLSON
Multirivjärn för grönsaker 99:-
Kopplingsur digitalt med veckoprogram (3st) från 39:-
Överfallslarm 49.-
TEKNIKSAKER
DVD-skivor (Sony)
Handsfree till SonyEricson K550i (någon som sitter bättre i öronen än original och som är bra, både att prata i och till att lyssna på musik) J
Dimmer till taklampa i vardagsrum
Termometer (inne- och utomhus)
Kökstimer (digital)
DEKORATION
Nya växter med krukor till kök och vardagsrum
Gröna ljus till kökslampa
Matta till köket (lite längre)
Badrumsmatta Blå
Blockljus till vardagsrum. (OBS! Inte doftljus! Fat har jag, svart)
- eller något snyggt med flytande ljus
Ljusslinga som man kan lägga i glasvas (gärna lila och som man kan ändra ”blinkningar” på)
Någon snygg belysning till vardagsrummet (hörnet mot hallen)
Kylskåpsmagneter (gärna kylskåpspoesi)
KÖKSPRYLAR
Små skålar (till glass och liknande)
Köksknivar (mina börjar bli slöa. Behöver både någon större och ngn mindre)
Kaffekoppar
Wok-panna (eller typ större stekpanna)
Stänkskydd till mikron
Salt och pepparkvarn
Köksrullehållare
ÖVRIGT
Klädhängare till hallen (ca 40 cm)
Badhanddukar och tillhörande såna mindre (gärna lite mönstrade i blått)
Duschmunstycke – sånt där stoort!
Armbandsklocka (helt i metall)
Väska (större sort)
Något smidigt och snyggt ställ till köket där jag kan ställa alla papper och post.
Strumpor stl.37-38
Örhängen
Halsband
Ringar
Nagellack
Läppglans – ljusrosa
Kläder
Vantar
Plånbok Liten (med plats för lite kort och lite pengar)
RENT ÖNSKETÄNKANDE
Ny bil (blå)
PlattTV (stoor)
Digital systemkamera
Bärbar dator (ROSA)
Thailandsresa

1 kommentar:

Anonym sa...

Thailandsresa ;) hahaha

verifiering? har jag? varsomfan..