måndag, december 08, 2008

Så här vacker är min underarm.

DSCF1694

Näe, jag har faktiskt inte skurit mig själv, även om det kan se ut så. Ärren är ju helt raka och ser kanske därför självförvållade ut.

Fick en gång frågan: “Haha, har du försökt ta livet av dig?”
Hur korkad man nu behöver vara för att ställa en sån fråga.

En liten fajt med lillebror för 14 år sedan (herregud vad gammal jag är!) slutade med att jag tjongade handen genom en glasruta. Inte så clever, men det var faktiskt inte med flit ju!
Tanken var att jag skulle slå till en dörr, men missade och träffade glasrutan precis bredvid istället.
Blodet sprutade, jag fick åka ambulans till akuten.
Några timmar senare lämnar jag akuten med armen i paket.

Då puckot till läkare inte kunde sy har jag 2 enormt fula ärr på min arm. Men så fick jag 18000 kronor i ersättning för det också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

JÄVLAR! Inget dåligt ärr. Förtsår att det måste ha sprutat!

Marcus sa...

trodde du hade vart på en kent konsert...

THeZZaN sa...

kent konsert? :)