måndag, augusti 24, 2009

Firat födelsedag

Igår kom familjen med presenter.
Jodå, dem visste att det var fel dag, det bara passade sig bättre så.

Jag ser alltid lite halvt efterbliven ut när jag öppnar paket. Munnen öppen och lite märkliga miner. MEN DET ÄR JU SPÄNNANDE!

DSC_0047 
Fick en väckarklocka, pengar, GI-bok och världens godaste body lotion. Den luktar så gott att jag bara kommer använda den på lördagar. Eller på typ julafton.

DSC_0074 
Och jag fick en skrivare, med inbyggd kopiator och skanner.
AIGHT! Här ska kopieras!

DSC_0075

Jag fick påslakan och matchande gardiner. 

DSC_0076 
Blommor från min hemlige beundrare.
(Kan också ha varit från mamma och pappa när jag tänker efter.)

DSC_0077
En stor plast-blomma minus katten.

DSC_0079
Och fina kort.
Lycka till-kortet är från farmor och farfar.
Det är liksom inte så noga där.
Tanken som räknas.

DSC_0078 
Tack alla som gjort min födelsedag!!

Inga kommentarer: