måndag, augusti 24, 2009

Säg grattis till tanten!

Trots att jag önskat och önskat är idag ändå här.
Oundvikligen.

DSCF1071

Mina första SMS idag löd:

”Grattis grattis syster :) nu är du ändå 1 år äldre. Nu kommer du inte undan längre :) haha”

”Ja må hon leva… Grattis på födelsedagen tant Therese! Ha en toppen dag! Puss och kram”

Det verkar faktiskt som det ÄR idag jag fyller!
Så om jag ändå ska hålla på och fylla år så här så får ni faktiskt säga Grattis! Kanske måste ni sjunga lite också?

Och för att ge mig ordentlig tröst – kom över med presenter vet ja.
Ni kommer ihåg vad jag önskade mig va?
En platt-tv, en blå bil, tre ipods osv.

2 kommentarer:

Limpy sa...

"Vad e de för en dag, e de en vanlig dag, nä de e ingen vanlig dag för det är Thezzans födelsedag, hurra, hurra, hurra!"

THeZZaN sa...

*Föreställer mig en sångröst till*

Åh, fantastiskt, nästan som Whitney Houston! TACK!