onsdag, september 09, 2009

På tal om choklad och återfall

Har ni sett reklamen för Lindts nya reklam?
När smarrig chokladmousse fyller upp hela rutan?

lindt_mousse 

Jag tror jag svimmar en smula varje gång jag ser sen.

Jag är så sugen på den – fast jag inte vet hur den smakar – att jag var tvungen att gå och hålla i den en stund i affären idag.
Fast jag ställde lydigt tillbaka den i hyllan.

3tafeln 

Söndagen den 20 september – när detoxen är slut – kommer jag att kuta mitt snabbaste till affären och köpa en sån.

2 kommentarer:

Chokladbloggen sa...

Ooooh my god. Jag älskar sån där choklad med chokladmousse inuti. Har inte ätit Lindts men någon annan som jag inte minns vad den heter. Den är gudomlig.

Kika gärna in hos mig om du har lust :) När du inte är på detox, haha :P

Ps. Lindt är jääääääävligt bra på att göra tv-reklamer. Finns det någon av deras reklamer där man inte blir sjukt chokladsugen?

THeZZaN sa...

Jag TROR att jag älskar den där chokladen. Det återstår att se!

Ja, de får alltid mig att crejva efter deras choklad. Jäkla reklam.

Kikar in lite senare efter att jag har ätit. Har en känsla att det finns risk att jag kommer bli galet choklad-sugen annars. :)